Detaily:
Jedným zo spoľahlivých spôsobov, ako rozoznáte dobrého manažéra od priemerného, je jeho schopnosť komunikovať a viesť manažérske rozhovory. Príďte sa preto naučiť, ako hovoriť s ľuďmi s prirodzeným rešpektom a vzájomnou dôverou tak, aby to prinášalo nielen úžitok, ale aj radosť a zmysel všetkým zúčastneným.
Obsahová náplň:
- Ukážeme si, aký je rozdiel medzi štandardným a manažérskym rozhovorom.
- Povieme si o rôznych manažérskych komunikačných štýloch a zistíme, koľko racionality sa nachádza v našom komunikačnom štýle.
- Vysvetlíme si výhody a nevýhody koučovacieho prístupu.
- Naučíme sa štruktúru, nástroje a zásady štruktúrovaného koučovacieho dialógu.
Ako bude podujatie prebiehať:
Interaktívny tréning doplnený praktickými informáciami z praxe a individuálnymi a skupinovými aktivitami účastníkov
Prečo to funguje:
Na konci workshopu si účastníci odnesú praktické nástroje a praxou overené know-how, ktoré vedia okamžite implementovať do ich profesionálneho, ale aj súkromného života.
Pre koho je podujatie určené:
Všetkým aktuálnym ako aj budúcim manažérom a lídrom, rodičom a partnerom, ktorí nesú zodpovednosť za seba aj za iných a chcú svoju každodennú komunikáciu posunúť na ďalšiu úroveň.
Ciele:
- Porovnať výhody komunikácie vedenej koučovacím prístupom ako nástroja na riadenie efektívneho tímu.
- Naučiť sa viesť manažérske rozhovory prirodzene a implementovať ich do dennej praxe.
- Rozoznávať hodnoty, ktoré poháňajú motiváciu, demotiváciu, prokrastináciu a konflikt.
- Zvládať emócie s empatiou a porozumením ako aj konflikty založené na hodnotách.
- Získať nástroje a tipy na zmenu pre seba a svojich kolegov.
Cudzie jazyky, v ktorých je podujatie poskytované:
Angličtina.