Slovo služba sa stalo základným elementom podnikateľskej filozofie a stratégie firmy Baťa. Byť užitočný – teda schopný poslúžiť druhému človeku, bolo považované za najvyšší stupeň realizácie človeka v spoločnosti. Všetka obchodná, výrobná aj medziľudská činnosť mala byť vykonávaná v zmysle služby a v súlade s vnímaním služby vo firme Baťa.
Témou seminára je:
- Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
- Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
- Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
- vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia, ›› pochopením služby, ako základ úspešného predaja, ›› Baťovským obchodným desatorom.
Čo si účastníci odnesú:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.