O koučovi
Michaela je konzultantkou, lektorkou a koučkou, ktorá pôsobí v rozvoji ľudí aj tímov viac ako 13 rokov. Má skúsenosti z práce s veľmi rôznorodými cieľovými skupinami – od detí a mladých ľudí, cez študentov (najmä učiteľstva), pracovníkov v neziskových a mimovládnych organizáciách až po zamestnancov z rôznorodých firiem. Jedným z jej obľúbených prístupov k rozvoju je zážitkové učenie sa prostredníctvom vlastných skúseností (experienciálna pedagogika) a ich následnej reflexie. Je aj spoluautorkou publikácie „Učíme (sa) zážitkom“. V individuálnej práci (koučingu, mentoringu) vychádza z toho, že ľudia pri správnej podpore a (seba)motivácii vedia zvládnuť aj veľmi náročné situácie a výzvy a snaží sa im v tom pomáhať s dostatočnou pokorou. Počas svojho pôsobenia sa snaží o aplikáciu rôznych inovatívnych prístupov v rozvoji a vzdelávaní, vychádzajúc z najnovších výskumov aplikovanej psychológie, behaviorálnej ekonómie a sociológie.
Michaela vyštudovala učiteľstvo na Prírodovedeckej fakulte UK v Bratislave, následne si svoju kvalifikáciu (PaedDr., PhD.) rozšírila na Pedagogickej fakulte UK. Absolvovala viaceré komplexné rozvojové programy pre trénerov a lektorov. Pri koučovaní vychádza z prístupov psychoterapie orientovanej na človeka (PCA) a tiež integratívneho koučingu (podľa ICF). Pri práci s tímami využíva tzv. Rocket model, ktorý vychádza z osobnostnej diagnostiky Hogan assesment prepojenej na výskumy o tímovom fungovaní a leadershipe.
Michaela sa zúčastňuje aj viacerých projektov v rámci neziskového sektora. Prostredníctvom nich chce pomôcť pozitívnym zmenám pre jednotlivcov /skupiny sociálne alebo inak vylúčeným. Veľa spolupracuje aj so školami a učiteľmi, ktoré sa snažia uskutočňovať pozitívne zmeny vo vzdelávaní a rozvoji detí a mladých ľudí, tak aby boli pripravení pre úplne nové výzvy 21. storočia.