I: Zásady propagácie a reklamy (9:30-11:45)
Obsahová náplň:
Oboznámiť účastníkov s predajom prostredníctvom služby a s marketingovými nástrojmi firmy Baťa do roku 1945.
Čo sa naučíte:
- Predstavenie jednotlivých marketingových nástrojov využívaných firmou Baťa.
- Zásady pre vytváranie marketingových kampaní a starostlivosť o zákazníka.
- Edukácia predajcov, ako základného sprostredkovateľa marketingu firmy Baťa.
Ciele:
Oboznámenie sa s rozsahom marketingovej komunikácie firmy Baťa a so spôsobom práce marketingového oddelenia. Ukážky originálnych propagačných materiálov firmy a dobových reklám.
II: Obchod – služba ako základ podnikateľskej vízie (12:15-14:30)
Obsahová náplň:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.
Čo sa naučíte:
- Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
- Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
- Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.
Ciele:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia, s pochopením služby, ako základ úspešného predaja a tiež s Baťovským obchodným desatorom.
Cena za oba kurzy: 179€, vrátane obeda.