Obsahová náplň:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.
Čo sa naučíte:
- Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
- Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
- Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.
Ciele:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia, s pochopením služby, ako základ úspešného predaja a tiež s Baťovským obchodným desatorom.