Detaily:
Podľa amerických prieskumov 75% zamestnancov preferuje HO, pretože sa vedia lepšie sústrediť a sú výkonnejší. Až 25 % zamestnancov je ochotných mať v priemere až o 10% nižší plat, ale používať HO. Na druhej strane, dlhodobé fungovanie v móde HO prudko znižuje emočný komfort.
Ako si nastaviť fungovanie home-office čo najlepšie?
Obsahová náplň:
Všetko, čo potrebujete vedieť o HO.
Hľadanie zlepšení a možností.
Zvýšenie efektivity práce.
Zvýšenie duševnej pohody.
Ako bude podujatie prebiehať:
- interaktívnou formou
- prezenčne alebo online
Prečo sa workshopu zúčastniť:
Tento workshop naučí účastníkov využiť home-office vo svoj prospech v maximálnej miere.
Účastník odíde s:
- tipmi,
- vlastnými zisteniami,
- predsavzatiami.
Prečo to funguje:
Práca z domu bola pred pandemickým obdobím nesporným TOP benefitom.
Keď však HO úplne nahradí fyzickú prítomnosť na pracovisku, vzniká, skôr či neskôr, viac či menej, nepohoda.
Keď sa nám podarí odstrániť alebo aspoň minimalizovať negatívne vplyvy dlhodobého HO, uľaví sa nám a produktivita stúpa.
Zásady pre efektívnu prácu na HO vychádzajú z overených poznatkov.
Pre koho je podujatie určené:
Pre bežných i vedúcich zamestnancov.
Pre akéhokoľvek užívateľa home-office.
Pre tímy – ako samostatný workshop alebo ako súčasť team-buildingu.
Ciele:
Zefektívniť prácu na home-office.
Implementovať tipy &triky, ktoré fungujú.
Zvýšiť psychickú odolnosť.
Cudzie jazyky, v ktorých je workshop poskytovaný: Anglický jazyk