Detaily:
Ak dvaja robia to isté, konečný výsledok nikdy nebude ten istý. A to je jeden z rozdielov o čo sa snažíte, keď komunikujete so zákazníkom. Ste predajca, ktorý najskôr myslí na svoj prospech a províziu alebo predajca, ktorému záleží, aby vyzistil, usmernil a následne uspokojil potreby zákazníka? Štýl vašej komunikácie to vždy prezradí. Emocionálne, mentálne a verbálne zložky v predaji sú kľúčové. Ako s nimi pracovať si povieme počas Retail Sales Academy.
Obsahová náplň:
- Tri piliere úspešného predaja a reálneho vplyvu predajcu na úspešný obchod.
- Prostredníctvom tréningu je vidieť zmysel a hodnotu vzťahu a správania zákazníka.
- Ako začať predajný rozhovor a komunikovať s klientom.
- Ako predať svoj produkt a uzatvárať predaj.
- Psychológia predaja.
- Predajné techniky v praxi.
- Zvládanie námietok.
- Stanovenie cieľov (Employee performance) – Sales reporty, targety, stanovenie hodnotených ukazovateľov.
- Konkurencia a mystery shopping.
Pre koho je podujatie určené:
Workshop je určený pre predajcov v maloobchodných predajniach, sales manažérov.
Ciele:
Prostredníctvom kladenia správnych otázok, podporím vaše hlbšie premýšľanie a uvedomenie si toho, aký predajca ste, ako ste na tom s predajom a zvládaním námietok, uzatvorením predaja. Čo chcete robiť inak, čo a kedy pre to viete urobiť. Prostredníctvom svojich silných a slabých stránok v predaji nájdete riešenia, aby ste začali dosahovať v predaji lepšie výsledky. Na konci workshopu budete mať jasnú predstavu ako potenciálneho zákazníka na začiatku zaujať, ako nájsť a odprezentovať mu jeho skryté potreby tak, aby mal dôvod zaujímať sa o vašu ponuku a v konečnom dôsledku uzatvoriť predaj.