Detaily:
Schopnosť viesť diskusiu kultivovane a múdro je obrovskou devízou. Že racionálne argumenty nie vždy stačia? V druhej časti tréningu otestujeme univerzálne metódy presviedčania, ktoré fungujú práve na podvedomej úrovni. Povieme si niečo viac o psychológii spotrebiteľa a efektívnom predaji na základe poznatkov z behaviorálnej ekonómie a aplikovanej psychológie.
Obsahová náplň:
- Stavba argumentu a ako tvoriť silný argument.
- Kritické myslenie ako nástroj overovania a vyhodnocovania informácií.
- Umenie negociácie a negociačné štýly.
- Najčastejšie argumentačné chyby a ako sa im vyhnúť.
- Univerzálne princípy presviedčania alebo psychológia presvedčivosti.
- Psychológia spotrebiteľa a efektívny predaj.
- Neuromarketing a ako marketéri využívajú diery v ľudskej racionalite.
Čo sa naučíte:
Naučíte sa rozprávať spôsobom, na ktorý ľudia počujú – univerzálne princípy presviedčania použiteľné v akejkoľvek oblasti.
Pre koho podujatie určené:
Pre všetkých, ktorí majú dobré nápady, ale nevedia ich presadiť.
Ciele:
Dozviete sa, akú úlohu v procese rozhodovania zohráva vaša podvedomá myseľ a emócie. Na workshope sa zoznámite s univerzálnymi princípmi presviedčania, ktoré sú nadčasové a funkčné a spoločne ich aplikujeme na váš konkrétny biznis. Odídete s funkčným know-how, ktoré môžete aplikovať v ktorejkoľvek oblasti vášho života.
Cudzie jazyky, v ktorých je podujatie poskytované:
Angličtina.